Pages

AHLAN WASAHLAN DIUCAPKAN KEPADA SEMUA PENGUNJUNG. MOGA KALIAN SENTIASA DI DLM REDHA ALLAH SELALU.SYUKRAN KERANA MENGUNJUNG. KOMEN DAN SARANAN ANDA AMAT DIPERLUKAN

Friday 30 November 2012

ALAM IPT YG MENCABAR DIRI =')

Alhamdulillah setelah dua tahun saya meninggalkan alam persekolahan , saya telah dipilih oleh Allah untuk menyambung pengajian di Kolej Terbaik Dunia ! mmg la sgt terbaik . hehe . 

                                                  
   Ni la logo kolej saya ! hehe , smgt nk tnjuk ^_^

 Alhamdulillah penuh hikmah Allah letakkan saya di sini walapun pada awalnya hati ini sangat keberatan =') seperti yang dh TERMAKTUB dalam AQ - "Setiap kesulitan ada kemudahan" . So harus wajib yakin !  (:

Hmm , kalau di ikutkan nk story2 kt anda tentang tempat ni , mmg tersangat2lah mengambil masa yang lama . Lgpun nk story2 ni kena la ad mood kan . hee . of course cerita utk kongsi pengalaman . Moga Allah sgt redhakan anda ! =')

Kelantan ? ni la destinasi yang saya harus bertapak selama 3 tahun . sekarang alhmdllh dh nk genap 2 tahun ! wuhuu !  sgt lah xpercaya . Allah Maha Baik . bnyk sgt hikmah but yeah till now saya masih kukuh berdiri di negeri KELANTAN ini !


Kaki ini tetibe jadi lebih KUAT bila Allah bnyk membuka jalan di samping Allah hadiahkan bnyak sgt insan2 yg membantu . Tiadalah daya dan kekuatan kita utk terus kuat melainkan dgn izinNYA =')

Untuk muqaddimah mungkin berakhir di sni dhulu .

Moga tuhan kasih , sayang , cintakan saya , anda dan anda smua =')

#WITHLove - Puteri.Akhirat

No comments:

Post a Comment